ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ · ΠΑΙΔΕΙΑ

Παιδεία και Επιστήμη

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ΑΠΘ, Πολυτεχνείο

Τις πταίει για την κατάσταση στην παιδεία;

Κλοπές, ναρκωτικά και πορνεία, τραγική  η κατάσταση στο ΑΠΘ.

Επιστολή 471 φοιτητών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης  στον κοσμήτορα της Πολυτεχνικής Σχολής Κωνσταντίνο-Βασίλειο Κατσάμπαλο και τον πρύτανη του ΑΠΘ Περικλή Μήτκα για  την καθημερινότητα που βιώνουν στο πανεπιστήμιο με κύρια χαρακτηριστικά τις κλοπές, τα ναρκωτικά, την πορνεία και την εν γένει παραβατικότητα.

Φταίει το φοιτητικό κίνημα;

Ποιο  φοιτητικό κίνημα; Το ανύπαρκτο.

Φταίει η πολιτεία;

Ποια πολιτεία; Η απούσα

Φταίνε οι καθηγητές;

Ποιοι καθηγητές; Οι απόντες

Για την κατάσταση στα πανεπιστήμια και στην παιδεία

κυρίες και κύριοι της μεγάλης ενοχής,

φταίει η μαστροπεία.

Οι άνθρωποι της γνώσης πρέπει να είναι ερευνητές, εραστές της γνώσης και όχι νταβατζήδες της  και η λύση είναι μία.

Ομορφιά, καθαρότητα, απλότητα, ουσιαστικότητα, ψυχική και σωματική υγεία, αυτογνωσία και ο Θησέας πρέπει να επιστρέψει στην Αριάδνη , αγνότητα, με Φαιά Ουσία

Αστραία ©©

2 σκέψεις σχετικά με το “Παιδεία και Επιστήμη

  1. Πανεπιστήμιο είναι ένας χώρος μεσοαστικών αντιλήψεων, ακόλουθων μανδαρίνων της κομματικής και θρησκευτικής εξουσίας, όπου αλληλοβραβεύονται, αλληλοταξιδεύουν, αλληλοτρώγουν, σπουδαιοφανείς άνθρωποι , συνήθως τύπου ΛΑΙΣΤΡΥΓΟΝΕΣ σε κατάχρηση έδρας και βίου, επιχορηγούμενοι αφειδώς με αντίτιμο ένα ΙΠΠΟΛΥΤΟ νεκρό, την ΠΑΙΔΕΙΑ και ένα ΘΗΣΕΑ γκρεμισμένο από τα βράχια του Λυκομήδη με μεγάλη ηλικία.
    http://astrealeonidou.blogspot.gr/2015/11/blog-post_8.html

    Μου αρέσει!

  2. Η απολογία της διανόησης με τον ΘΗΣΕΑ, μεγάλο ήρωα να εξέρχεται από τον Λαβύρινθο της Γνώσης και να ανεβαίνει στην κορυφή με κόπο πολύ και στην Ακαδημία Αθηνών δυο δυο τα σκαλιά. Μεταπτυχιακά περγαμηνές ντοκτορά …. πολλές φορές χωρίς φαιά ουσία ουσιαστική καταντά επίδειξη κενοφανώς αλαζονική. Το πανεπιστημιακό κατεστημένο πρέπει να προσέξει όταν παντρεύεται την καρέκλα της εξουσίας της Ιππολύτης Αμαζόνας και τον βράχο που τον ανεβάζει ο Λυκομήδης και τον σπρώχνει για να γκρεμοτσακιστεί. Στο Λαβύρινθο της Γνώσης το νοσηρό σύστημα παιδείας και το απάνθρωπο εκτελεστικό απόσπασμα των πανελληνίων εξετάσεων μαζί την μινωταυρική παραπαιδεία καταβροχθίζουν τα καλύτερα μυαλά των παιδιών και νεαρών μα-θησέων μαθητών που ελάχιστα θα εξέλθουν σώα από αυτό το δαιδαλικό κατασκεύασμα της α-παιδείας. Ο ΙΠΠΟΛΥΤΟΣ, ο γιος του, αυτοκτονεί γιατί αυτό το σύστημα παιδείας βαρέως νοσεί και ο ΘΗΣΕΑΣ από καθ΄έδρας δεν τον ακούει και εθελοτυφλεί. Ξέρει πως γερασμένος κάπου έχει συμβιβαστεί και ίσως κάτι από την ζωή του έχει χαθεί που ποτέ δεν θα το ξαναβρεί.
    Ισως ένα κοχύλι από την Θεσσαλία όταν τελειώσει η μεγάλη των στοιχείων αντινομία…….http://astrealeonidou.blogspot.gr/…/04/blog-post_3288.html

    Μου αρέσει!

Η αλήθεια είναι απλή και ο λόγος της ακόμα πιο απλός